Sunday 9 June 2013

Cara H4CK wifi (WEP)



Cara Hack  WiFi Rangkaian Dalam Windows?



Hi semua pengguna saya fikir banyak pengguna Windows di sini sedang berjuang untuk menggodam rangkaian WiFi kerana kebanyakan tutorial berdasarkan mundur dan lain-lain Alat Linux. Jadi hari ini saya di sini untuk berkongsi kaedah untuk Crack rangkaian WiFi yang menggunakan protokol keselamatan WEP. WEP adalah sangat vuarable kepada serangan dan boleh retak dengan mudah.



Ia mengambil masa kira-kira 5-6 jam jika kata laluan adalah lemah isyarat tinggi rangkaian WiFi anda akan hack dan anda mempunyai kadang-kadang 10-12 untuk kata laluan yang lebih rumit dan jika isyarat WiFi Rangkaian adalah lemah. Masa yang diambil juga perubahan jika rangkaian WiFi anda akan menggodam mempunyai banyak pelanggan lain sudah mengaksesnya. 


Anda akan menggunakan dua alat:


1. Commview untuk WiFi: Anda akan menggunakan alat ini untuk menangkap paket yang dihantar dan terima melalui Access Point anda akan hack paket lebih anda menangkap peluang yang lebih baik daripada retak kata laluan Anda akan memerlukan lebih daripada 1,00,000 paket minium. retak kata laluan paket akan ditangkap dalam format AMALAN PROFESIONAL Anda akan menggunakan alat ini untuk menukar AMALAN PROFESIONAL untuk topi... Nota: - Sesetengah kad WiFi disokong oleh Commview hanya dalam Windows 7 jadi saya cadangkan anda memasang Win 7 dalam Mesin Maya anda jika kad anda tidak disokong.




2. Aircrack-Ng GUI: Anda akan menggunakan alat ini untuk memecahkan kata laluan Access Point menggunakan. Fail Cap anda diperolehi daripada pemakaian Commview.Nota: - Anda perlu untuk menjalankan ini sebagai pentadbir saya telah menyediakan link untuk kedua-dua perisian di bawah.




Muat Links:

Ini adalah link ke laman web rasmi alat. Beberapa Virus Anti mungkin mengesan Aircrack sebagai virus. Ia adalah positif palsu.



1.Aircrack-NG GUI

Dapatkan ia dari sini 

2.Commview untuk Wifi

Dapatkan ia dari sini


Sekarang Dapatkan Sedia Crack:


Langkah1: Pasang CommView untuk WiFi. Ia tidak kira sama ada anda memasang ia VoIP atau mod Standard. Saya menggunakan VoIP. Ia secara automatik memasang pemacu yang diperlukan. Benarkan ia untuk memasang. Nota: - Anda tidak akan dapat untuk menyambung ke Rangkaian-mana pihak menggunakan WiFi apabila menggunakan CommView.




Langkah 2: Klik pada ICON PLAY di Pertama Kiri.




Langkah 3 : (Memilih Network (a)): Satu tetingkap baru harus muncul sekarang. Klik pada butang Mengimbas MULA.




Langkah 4: (Memilih Network (b)): Klik pada rangkaian WiFi anda mahu untuk menggodam dalam Coulumn Hak dan Klik pada TANGKAPAN.

Nota: - tutorial ini hanya untuk rangkaian WEP dilindungi.




Langkah 5: (Menawan Paket): tingkap perlu menutup sekarang dan anda akan melihat bahawa CommView telah mula Menawan Paket.


Langkah 6: (Menyimpan Paket): Sekarang bahawa Paket mendapat ditangkap anda perlu untuk Simpan mereka. Klik pada Settings-> Pilihan> Memori Penggunaan Paket Maksimum Perubahan dalam penampan untuk 20000.


Klik pada Tab PEMBALAKAN.
Semak KECUALIAN AUTO- 
Dalam Saiz Direktori maksimum: 5000 
Average Log File Size: 50




Sekarang CommView secara automatik akan Mula Penjimatan paket dalam format. AMALAN PROFESIONAL pada saiz 20MB setiap dalam direktori tertentu.


Langkah 7: (Concatenating Balak): Sejak anda menangkap banyak balak, anda akan perlu untuk menyatukan mereka ke dalam fail sekali. Untuk melakukan ini pergi ke Pembalakan dan klik pada KAYU BALAK menyatukan Pilih semua fail yang telah disimpan di dalam folder tertentu anda dan menyatukan mereka. Sekarang anda akan mempunyai satu. NCF fail.




Langkah 8: (Menukar NCF untuk topi.): Sekarang anda mempunyai satu fail dengan semua paket yang anda perlu Tukar ke fail topi untuk AIRCRACK untuk retak..

Klik pada File-> Log Viewer-> Beban Commview Balak-> Pilih fail. NCF. Now File-> Eksport> Wireshark / TCP dump format.


Bahagian Aircrack:

Sekarang untuk Bahagian Kedua Keretakan ini adalah sangat mudah. Hanya buka Aircrack Folder-> Bin> Aircrack-ng GUI.exe Pilih fail topi dan anda akan dapat melakukan yang lain.


Jika anda mempunyai sebarang soalan atau menghadapi masalah hantar reply thread il.Ini adalah tutorial yang mudah. Terdapat lebih maju menggunakan peraturan dan barangan tetapi Saya havnt digunakan lagi. Ini bekerja untuk saya. Berharap anda mendapati ia berguna. Mengambil banyak masa. Sila tinggalkan maklum balas anda

No comments:

Post a Comment